«فرش» در میان برندگان بهترین بازی‌های مستقل دانشجویی
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391
نویسنده : داني

بازی مستقل ایرانی «فرش» جدیدترین ساخته‌ی مهدی بهرامی در جوایز «بهترین بازی‌های مستقل دانشجویی» از طرف “IGF” (جشنواره‌ی بازی‌های مستقل) موفق شد در میان بازی‌های برتر قرار گیرد.

در پانزدهمین جشنواره‌ی باز‌ی‌های مستقل دانشجویی، هشت بازی که در زمینه‌های نوآوری و خلاقیت موفق‌تر بوده‌اند، از میان آثار بازی‌سازان مختلف دانشگاه‌های سراسر جهان به عنوان برترین‌ها انتخاب شده اند. در این میان، بازی «فرش» است که خودنمایی می‌کند. نکته این‌جاست که امسال، بیش از ۳۰۰ بازی مستقل به این جشنواره ارائه شده‌اند که ذکر همین عدد ارزش فرش را بیشتر نمایان می‌کند. شما حتما قبلا در مورد بازی مستقل فرش در مجله‌ی دنیای بازی خوانده‌اید، وی در مورد آخرین نسخه‌ی این بازی به دنیای بازی گفته است:

“من بعد از این‌که بازی را برای دانلود در وبلاگ خود قرار دادم، با استقبال خوبی مواجه شدم. بسیاری از کسانی که بازی را بازی کردند، ویدئوهایی از آن را در یوتوب قرار دادند و من با نگاه کردن به آن‌ها، متوجه ایرادات بازی شدم و شروع به برطرف کردن آن‌ها کردم. نسخه‌ای که به این جشنواره و محضر داوران ارائه شده‌ است، بسیاری از مشکلات نسخه‌ای که شما بازی کرده‌اید را ندارد و تر و تمیز تر شده است. البته ممکن است وقتی بازی را برای بار دوم بازی می‌کنید، احساس خستگی به شما دست دهد.”

نسخه‌ای که مهدی بهرامی از آن صحبت می‌کند را می‌توانید از این جا دریافت کنید.

بازی‌های برتر معرفی شده، امسال در کنفرانس بازی‌سازان (GDC) در شهر سان‌فرانسیسکو در ۲۵ مارس قابل بازی هستند. هر یک از این هشت بازی معرفی شده، موفق به دریافت ۱۰۰۰ دلار جایزه‌ی نقدی شده‌اند و در صورت برگزیده شدن به عنوان بهترین بازی در “GDC 2013″ جایزه‌ی دیگری به ارزش ۳۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد. برنده‌ی نهایی این رقابت در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین سال آینده) مشخص خواهد شد.

ضمن این‌که شما لیست برندگان راه یافته به مرحله‌ی بعدی را مشاهده می‌کنید، آرزوی موفقیت برای «فرش» و آینده‌ای درخشان برای «مهدی بهرامی» داریم.

  1. ATUM (NHTV IGAD)
  2. Back to Bed (Danish Academy of Digital Interactive Entertainment)
  3. Blackwell’s Asylum (Danish Academy of Digital Interactive Entertainment)
  4. Farsh (NHTV IGAD)
  5. Knights of Pen & Paper (IESB – Instituto de Ensino Superior de Brasilia & UnB – Universidade de Brasilia)
  6. the mindfulxp volume (Carnegie Mellon University Entertainment Technology Center)
  7. Pulse (Vancouver Film School)
  8. Zineth (Rensselaer Polytechnic Institute)

 

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب